23 Jul
23Jul


 2 דקות השקעה קטנה והנאה מרובה

 שמה דגש יותר על העור שלך גם עכשיו ב-Corona time

כך,  שאת מחדשת את עורך ומתחדשת  בקיץ הישראלי.....שימוש במוצרים מדעיים של חברת ביופור, חברה כחול לבן, מאפשרים לך לשמור על שיגרת טיפוח עור המתאימה לך אישית בקיץ הישראלי העוטה לחות גבוהה בנוסף לחום הכבד.

 

רבים מאתנו, בעיקר כאשר מזג האוויר החם והלח (ואני מבינה לרוחם), נמנעים בשימוש בתכשירים.


זו דרך שגויה! חשוב לשמור על שלבי הטיפוח לעור בריא ויפה.


מדגישה ומציינת כי המניעה היא אחת הפעולות החשובות, הדבר נכון בשימוש בתכשיר מותאם אישית עבורך. בכך תסללי את הדרך הנכונה והבטוחה על-מנת שתהיני מעור בריא ויפה כל השנה.


מוצרי החובה שלך לקיץ (המותאמים אישית לצרכייך)

  • עם היקיצה – בבקר – שימוש בלחותן המחדש ומשקם את העור, אני ממליצה על סרום המחדש את העור  על בסיס פפטידים פעילים ונוגדי חמצון המרכזים בתוכם מרכיבים משקמים מחדשים וממצקים, המביאים לעידוד ייצור סיבי  קולגן ואלסטין ללא גירוי, מעניקים לעור גמישות יותר ובעלי מרקם קל וקטיפתי המסייע בהפחתת סימני הגיל ומחליק קמטוטים, מרענן את מראה העור ומטפל בנזקי השמש והכי חשוב נעשה בעזרת שימוש נכון בתכשירים והתמדה את נהנית מתועלת מצטברת.
  • ביציאה מהבית, את יוצאת לשמש במשך שעות היממה – יש למרוח תכשיר הגנה  spf30  המגן על עורך מנזקי שמש – זכרי גם את הצוואר, הדקולטה והעורף.
  • לשימוש לאחר חזרתך הביתה, תכשיר מקלף עדין המתאים לשימוש בחודשי בקיץ . כן כן  את שומעת ורואה נכון, ממש מקלף, קילוף שלא נראה בעין ומותיר מראה נקי, חלק ורענן, שימוש קל מהיר ונוח והנאה כבר מהרגע הראשון
  • ניתן לפנות לאבחון און ליין (וואצ-אפ) והתאמת מוצרים אישית לעור בריא ויפה גם בקיץ.

  • התקשרי 054-7907917  או השאירי הודעה  באתר   www.vardi-cc.com


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.