08 Sep
08Sep

שלב – 2  הנשלה תאית וחידוש רקמות 

טיפול הנשלה תאית וחידוש רקמות מעניק לעורך זוהר ויופי ובעל מרקם חלק המביא לעור בריאות ותפקוד נכון בשוטף, המרקם נעים למגע, תחושה נפלאה וגוון וצבע אחידים יותר.

מחדדת את הנקודה שמסכת הפנים (קורונה) אינה מיטיבה בלשון המעטה אולם, אנו נמשיך  ונקפיד על הפעולות היום יומיות הנדרשות וכמו כן, נוסיף מעת לעת בהתאם לצורך תכשיר או שניים לשימוש יום יומי – ערכת ביתית SOS המרגיעה את העור וממגרת את הבעיה ו/או ממזער אותה לחלוטין.

אז הינה כמה נקודות למחשבה ועשייה  :

פעילות הנשלה וחידוש רקמות תלווה ביום יום – בעזרת התכשיר הנבחר התואם לפני הלקוחה, מצבה וטיב עורה.

השימוש יהיה בערב לאחר שלב ראשוני – אלא אם ניתן אחרת על-פי בעלת המקצוע

בהתאם לסוג, מינון ודרגת החומר הפעיל – תואם סוג ומצב עור יהיה צורך להשתמש בתכשיר המביא לדיכוי מלנין  ומונע פיגמנטציה חדשה.

מריחת קרם הגנה בעל spf 30 ורצוי למרוח אותו 1/2 שעה לפני יציאה למרחב הפתוח.

מריחת לחות על העור תהיה הכרחית עם המתנה קלה – בהתאם להדרכה והכוונה של בעלת המקצוע – הקוסמטיקאית

מריחת הלחות במשך היום חשובה ביותר, על-מנת להשאיר את העור מלוחח ולא מיובש ורצוי על בסיס מתאים לפני הלקוחה עם שינוי מרקם לחות בוקר וערב .

הרווח שלך להשקעה יהיה ניכר מיום ליום גם בהרגשה, תחושה והמראה בעינייך.

כן רוצה להוסיף זהו תחילתו של תהליך המביא ליצירת רקמת עור חדשה ומחודשת יותר ויש מצב שפעולה זו תמשיך ותיתן מענה מספק גם ללא פעולות פולשניות לעור

חשוב לציין ולהדגיש – פעילות לשמירת בריאות העור חיונית והכרחית כולל טיפולי מכון, דבר המייצר איכות בעור. אצל רבים מאתנו עולה במחשבה כי ניתוח ו/או הזרקה או פעולה פולשנית אחרת תפתור את הבעיה – תשובתי, ממש לא ... אלו פעולות היכולות להשלים הם לא במקום.

האני מאמין שלי, השקעה נכונה ונבונה לצרכייך האישיים תביא תועלת מצטברת בה תוכלי ליהנות מכל רגע ורגע גם במהלך העשייה – הבחירה בידיים שלך.

ההמשך... בשבוע הבא...

עד כאן להיום... ניתן לפנות לקבלת אבחון עורך והכוונה לתכשירים בהתאמה אישית.

התקשרי 054-7907917 או השאירי הודעה באתר

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.