14 Jun
14Jun

חיטוי ידיים הוא מצרך חיוני בכל עת אולם, היום בפרט לצד החיים בצל הקורונה יש להקפיד יותר. אין דבר יותר טוב מאשר שטיפת ידיים בסבון ומים זורמים, ואני בעד פעולה זו תמיד.

פעולה זו , של שטיפת ידיים תכופות ביום יום עלולה ועושה כבר נזקים לבריאות עור כפות הידיים בכלל ולפגיעה ברקמת העור - המהווה מחסום (אפידרמלי) חיוני ומשמש  כאיבר הראשון בהגנה, לכן שמירה על בריאותו וחיוניותו חשובה.

השימוש בג'ל חיטוי הינו נוח מאד –חוסך זמן קל ומהיר.

אולם, כאשר משולבים (בג'ל חיטוי בנוסף לפעולת החיטוי החיונית במקום בו אין מים זורמים ו/או הנגישות פחות נוחה) בו מרכיבים נוספים השומרים על עור הידיים ודואגים לליחוח (הגברת רמת ההידרציה) בכל עת של שימוש רמת בריאות העור נשמרת  תקינה ושומרת על מגע רך ורמת לחות גבוהה בעור הידיים.

כאשר כל זאת לא מתקיים, נרגיש ונוכל להבחין שהעור יהיה עם תחושת חספוס, יובש קל עד חמור, גרד, אדמומיות, קמטוטים, מראה אפרורי , עור הידיים נראה לא אסתטי והתחושה המלווה אותך לכל אורך היום היא אי נוחות בלשון המעטה ומכאן הנזקים ממשיכים ולא עוצרים ואז את אומרת לעצמך, רגע עוד שנייה אני אשים קרם אסיים את... אטפל ב.... וממש כבר וכך מסתיים היום ..... ובעצם זה לא תמיד קורה.


מה כדאי לעשות?

ראשית פעולת מניעה – נמגר ו/או נמזער תחלואים...

  • לשלב בפעולת הניקוי בסבון ומים זורמים, אפשר יחד או בנפרד תכשיר פילינג המסייע להנשלת תאי העור שפג תוקפם.
  • אם מצריך חיטוי נוסף מעבר לפעולה הראשונה - זה השלב להכניסו ולשים לב שמכיל מרכיבים לשמירה, ליחוח ובריאות על עור ידיים.
  • להחזיר לעור את רמת הלחות הנחוצה והמתאימה עבורו מבלי להתעכב. לרוב (תלוי נקודת פתיחה אישית של כל אחת ואחד) העיכוב יביא לתחלואים נוספים שבהם אנו לא מעוניינים.
  • דגש בהנחת קרם הגנה על אזור כפות הידיים במהלך היום ויש לתת שימת לב לסוג העבודה.
  • במשך השבוע להניח מסכת ידיים בעלת מרקם קליל העשירה בנוגדי חמצון ועשירים בחומרים מרפאים ומשקמים את העור. יש אפשרות להניח מסכות כאלה בספיגה קלה לעור ולהישאר עימם כל הלילה.
  • ומה שנשאר לך, להמשיך וליהנות מהמראה והתחושה של ידייך בכל רגע – זו ההשקעה שלך. המלצה נוספת לשימוש בחיטוי לידיים במידה ואין מים זורמים.


ניתן לפנות אלי בשאלות כאן, באתר www.vardi-cc.com או לטלפון 054-7907917 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.